U Kini za 24 sata na poklone potrošili blizu 20 budžeta Bosne i Hercegovine

Kupci u Kini na ”Dan samaca”, odnosno 11. novembra, za 24 sata potrošili su 25,3 milijarde dolara i time postavili svjetski rekord.
thumbs_b_c_3de7e0249223f42596e1ee7c7ce1b032

Na trgovinskim platformama Taobao i Tmall, u sklopu najveće kineske kompanije za kupovinu putem interneta, za jedan dan je ostvarena kupovina od 168,3 milijardi jena (25,3 milijarde dolara), javlja Anadolu Agency.

Tog dana je kupljeno više od 800 miliona proizvoda domaćih i stranih brendova, među kojima su se našli elektronski uređaji, odjeća, bijela tehnika i drugo.

Alibaba je u jučerašnjoj online trgovini za 13 sati oborio prošlogodišnji rekord od 18,1 milijardi dolara.

Kompanije koje se bave online trgovinom, svake godine nastoje različitim promocijama i velikim sniženjima privući što više kupaca.

Najveći konkurenti ovom kineskom prazniku su američki ”Cyber ponedjeljak” koji se obilježava prvog ponedjeljka nakon Dana zahvalnosti i ”Crni petak”.

Amerikanci su prošle godine na Dan zahvalnosti i ”Crni petak”, potrošili pet milijardi dolara, a na ”Cyber ponedjeljak“ 3,39 milijardi dolara.

U Kini je 2009. godine, kada se prvi put na online portalima za trgovinu u sklopu holdinga Alibaba obilježio 11. novembar, ostvarena online trgovina od samo osam miliona dolara.

Oko 80 posto trgovine koja se u Kini vrši preko interneta, realizira se preko Alibabe.

Praznik ”Dan samaca” izmislili su kineski studenti 90-tih godina prošlog stoljeća.

(Bportal.ba)




Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>