RTRS kažnjena sa 3.000 KM zbog neobjavljivanja demantija bh. ambasadora Nedima Makarevića

Radiotelevizija Republike Srpske kažnjena je sa 3.000 KM zbog priloga koji su objavili u Dnevniku 2 o bh. ambasadoru u Pakistanu Nedimu Makareviću. Kažnjeni su jer nisu objavili njegov demantij.
b_171113124

Zgrada RTRS

Kako kaže Makarević, niko iz RTRS-a mu se nije obratio za izjavu ili komentar, nego su preveli sadržaj pisma protiv njega koji je navodno zaprimilo Ministarstvo vanjskih poslova BiH.

- Istina je da MVPBiH nikada službeno nije zaprimilo nikakvo pismo od pakistanskih vlasti protiv mene. Ono na šta se RTRS pozvala je najobičniji privatni email, prepun grubih neistina. Bez obzira na to svjesno su napravili sadržaj. Nakon toga sam im se obratio u opširnom demantiju, dokazujući dokumentima da je osoba koja se obratila emailom zapravo kriminalac u bijegu protiv kojeg sam odavno podnio krivičnu prijavu, te da se dotični predao vlastima. Sve je to objašnjeno u detalje u svim mogućim dokumentima kao što su tužba, policijski nalog za hapšenje, sudske presude, adekvatne fotografije itd. i stavio sam RTRS-u na raspolaganje jutra 4. augusta 2017. godine. Umjesto da objave moj demant, RTRS uzima njegov mali dio i stavlja ga u potpuno drugačiji kontekst te vrši agresivan spin i sve objavljuje u Dnevniku 2 isti dan- kazao je Makarević u žalbi upućenoj Regulatornoj agenciji za komunikacije BiH.

Makarević se RTRS-u ponovo obratio s molbom da objave demant, ali RTRS to nije uradila.

RAK je donio rješenje u kojem se navodi kako je utvrđeno da je RTRS prekršila član 6. stav 4 Pravo na odgovor Kodeksa o audiovizuelnim medijskim uslugama i medijskim uslugama radija, te kažnjava entitetsku televiziju sa 3.000 KM.

- Analizom snimaka predmetnog programa, utvrđeno je da je u okviru informativnog programa 'Dnevnik 2' od 3.8.2017. godine emitovan prilog o skandalu koji potresa diplomatsko-konzularnu mrežu BiH, a u vezi s ambasadorom BiH u Pakistanu, Nedimom Makarevićem kojeg se, kako se u prilogu dalje navodi, optužuje za prevaru i pronevjeru novca za izgradnju škole u toj zemlji. U vezi sa ovim sadržajem Nedim Makarević je RTRS-u uputio demant. U izjašnjenju RTRS-a s tim u vezi, se navodi da je RTRS u prilogu 4.8.2017. objavila sve tvrdnje navedene u demantiju, zajedno sa zvaničnim odgovorom ministarstva vanjskih poslova BiH- stoji u obrazloženju RTRS-a.

Utvrdili su da su u prilogu "Ambasador Nedim Makarević poslao demantij RTRS-u, ali ne poriče da je imao poslovne aranžmane kao privatno lice s Pakistanom" navedeni dijelovi njegovog demantija popraćeni komentarom novinara i izjavama MVPBiH i Dušanke Majkić, čime je prekršen Kodeks.

RTRS ima pravo na žalbu u roku od 15 dana koja ne odlaže izvršenje ovog rješenja, a iz RAK-a upozoravaju da, ukoliko ponove ovakav prekršaj, RTRS može biti kažnjena i strožom kaznom koja se može kretati i do 30.000 KM.

(Bportal.ba/Klix.ba)




Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>