Ovo najviše uništava vaše zube, a nema veze sa slatkišima

Nemojte misliti da su samo šećeri zaslužni za karijes. Daleko od toga, jer dok šećeri polako nagrizaju zube, postoje namirnice koje vam mogu zadati još veće probleme i trenutna oštećenja, pogotovo ako ih konzumirate na redovnoj bazi.
zubi

Sportski napitci

Sve što je industrijsko ima previše šećera, čak i kad deklaracija kaže da ga nema. Možda niste fan Coca-Cole, ali znajte da sportski napitci, kojima nadomještate izgubljene elektrolite, imaju previše šećera pa smanjite malo njihovu upotrebu.

Sušeno voće

Tvrdo sušeno voće krcato je šećerima i uz to toliko ljepljivima da se još jače prilijepe na vaše zube.

Alkohol

Znate da alkohol dehidrira organizam, a taj proces počinje već prvim gutljajem, jer isušuje usta. Tada pljuvačka više ne može dobro ispirati usnu šupljinu pa ćete već za vrijeme uživanja u alkoholu rizikovati štetu na svojim zubima. Pogotovo ako vam ionako nisu u dobrom stanju.

Čips

Čips je pun škroba i ugljikohidrata koji se već u ustima pretvaraju u šećere, lijepe na zube te postaju savršena hrana za bakterije. Ako vam pritom ostane komadić čipsa između zubi, osim karijesa riskirate i probleme s plakom.

Voda s okusima

One nemaju šećera, ali imaju dodane kiseline koja nema isti pH kao slina zbog čega se povećava kiselost u ustima, koja s vremenom oštećuje caklinu te smanjuje otpornost zuba.

Kockice leda

Kad se dotaknu dva kristala, jedan mora puknuti. Ne dajte da to bude vaša caklina koja može mikroskopski pucati svaki put kad pijete jako hladne ili vruće napitke, ali grizenje kockica leda je još štetnije.

Sjemenke suncokreta

Iako jako zdrave, njihova je ljuska dosta oštra za zube te može utjecati na sitna okrhnuća.

(Bportal.ba)




Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>